Blij weerzien in Cusco

Intussen zijn we reeds in Huaraz, maar ik ben nog twee maal in Cusco geweest de voorbije week :-). Jammer genoeg door omstanigheden wel niet meer op het schooltje geraakt

Frown
.

Zondag na onze citytour is het gelukt om 'de casa de los estudiantes' en Horti te bezoeken. Maandagochtend zouden we voor het vertrek nog langsgaan op school. Ik keek er erg naar uit, maar door het drukke verkeer en de volle reisplanning is dit niet meer gelukt. Ik ontving intussen van de andere vrijwillegers nog de foto's van het resultaat van onze hulp. En dankzij nog een gulle bijdrage van de andere kant van de wereld, is het tevens mogelijk om de keuken van gas te voorzien tot eind dit jaar en om nog extra materiaal te kopen.

Wink

Het blijft jammer. Ik had ze graag nog is gezien. Maar de herinnering neem ik mee.

Intussen verloopt de rondreis super. Zoals velen vertelden, is Peru een mooi land met gevarieerd landschap. Ik deel nog wat foto's en Pieter vult de reisverhalen aan : http://www.pindat.com/reis/dagboek/pieter.op.pad/2472/2015-10-11/2015-11-02

Tot over een paar dagen! Wij vertrekken morgen op 'Sant Cruz Trek' en zijn tijdelijk niet bereikbaar

Cool
.

Of misschien ineens tot in België, want na onze trektocht rest ons nog maar een halve week in Peru.
Acht fantastische weken. Nieuw-Zeeland was de mooiste vakantie, maar deze ervaring was de mooiste beleving, samen te vatten onder 'geluk, genieten en leven ipv geleefd worden'.
Bedankt Elien, Edith, Dorien, Manu & Ann, Annemie, Nicolas, ... voor de inspiratie en het extra duwtje dat ik nodig had om dit te doen.

Smile

Tot binnenkort!
Lins

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active