Dank jullie! - Er wordt hard gewerkt...

Dank u, Dank u, Dank u!

Gisteren met Horti, projectverantwoordelijke, naar het schooltje geweest. We kunnen dankzij jullie grote hulp, een groter probleem oplossen op school. Door de hevige regen hier, is de muur van het schooltje sterk doordrongen met vocht. Als hier niets mee gebeurt, zou de muur verder afbrokkelen.
Indien we de muur ‘herstellen’, vermijden we verdere schade, en ook vocht binnen de klas.
Hele duurzame oplossing, en we hopen dan ook dat jullie tevreden zijn met de investering.
We wachten even af wat maandag de uiteindelijke kost blijkt. En dan spenderen we de rest verder voor de keuken. De werkman gaat alvast ook de ‘geïmproviseerde tafel’ in de keuken verstevigen.

Dit is zo mooi dit te kunnen doen dankzij jullie. Het is begonnen met de gedachte gezonde voeding te voorzien en materiaal voor de keuken. Is gelukt met fruitsla, smoothie, eieren, arroz con leche … .
De blender bleek in realiteit geen ideale investering daar smoothie maken voor 25 kinderen niet praktisch is als Gladys (de juf) er alleen voor staat. En we dachten verder na over investeringen voor de keuken.

Ondertussen had Gladys al wel gesproken over het vochtprobleem, maar dat leek een onbegonnen zaak.
Even dachten we het materiaal te kopen, en er zelf aan te beginnen, maar toch maar beter een professionele oplossing :-)
. Coördineren en organiseren gaat me beter af dan metsen …
Er kwamen echter steeds meer euro’s op mijn rekening, en daar ik dit duurzaam wilde besteden, heb ik Horti ingeschakeld.
En kijk wat er intussen aan het gebeuren is. De muur komt in orde, en normaal zeker ook nog het rek in de keuken.

Maandag meer nieuws :-). En nu hopen dat de regen een paar dagen wegblijft…

Met een grote dank u en een big smile van ons allen :-)