Laatste update uit Cusco

Mijn pc liet het afweten, maar dankzij bruikleen pc kan ik laten weten wat we nog hebben kunnen realiseren.

Dinsdag hebben we het rek nog kunnen gaan kopen. Bij aankomst op de school was de muur volledig afgewerkt. In de keuken is de tafel klaar, maar deze moet nog drogen. Daar het donderdag en vrijdag geen school is, kan ik jammer genoeg niet meer helpen bij het plaatsen van het rek en het afwerken van de keuken. Maar Elouisa, de momenteel op het project verblijft, gaat dit met veel plezier doen, en ons het eindresultaat doorsturen.

Dinsdag waren niet alle kinderen er, maar zij die er waren hebben lieve woorden gezegd als dank voor alle hulp, die ik bij deze doorstuur aan jullie: Dank je!!

Beetje raar nadien om te vertrekken. Ik had gehoopt ze nog te bezoeken tijdens onze rondreis, maar steeds wanneer wij in Cusco zijn, is er geen school.

Woensdag en donderdag had ik een ritueel gepland. Daar het de streek is van de shamanen, was het het moment om hier gebruik van te maken.

En vandaag, vrijdag, is het al mijn laatste volledige dag. Vanavond rugzak proppen, nu nog even genieten van een stralende blauwe hemel. Die vijf weken zijn voorbij gevlogen !

Bedankt aan iedereen die mij geïnspireerd heeft omte vertrekken en dit te doen X

Vermoedelijk tot in Arequipa

Laughing

Lins

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active