Update voor deze week

Maandag, half acht. De eerste schooldag zit erop.
Net de rest van de kookkunst gisteren verorberd; pasta met groentjes.
Klaar voor alweer een vroege nacht. Het is al donker sinds 18u en het voelt alsof het al 22u is.

Vannacht goed geslapen, beetje ademnood bij het neerliggen, maar niet veel last van gehad.
Deze ochtend gebruik gemaakt van de blender. Na een smoothie en wat yoga zijn we klaar voor school (start 8u30). Na afleggen van het examen wordt bepaald in welke groep we les volgen. En vervolgens een city tour. Cusco lijkt nog onoverzichtelijk, maar komt goed.
In de namiddag de eerste les, elke middag les vanaf nu van 14u tot 18u. Privé-les, daar niemand anders op hetzelfde niveau zit. Na 4 uur werkwoorden vervoegen is het licht uit. Hopelijk lukt het morgenvroeg terug, want ik heb huiswerk. Ja, daarom moet een mens 35 zijn
J
Misschien toch een job zoeken met Spaans, want die taal bevalt me nog steeds evenveel.

Nog wat ander nieuws. Het is niet gelogen dat het hier nu alle seizoenen door mekaar is; in de zon volstaat een t-shirt, in de schaduw en vooral nu ’s avonds is thermisch ondergoed + fleece + donsjas juist genoeg. En slapen met een dons en 3 fleecedekens is net ok. Dus reisgenootjes, als jullie dit lezen: be prepared! Bedankt aan de thuisblijvers voor de spullen in bruikleen, ze zijn vandaag al van pas gekomen.

Tevens de medestudenten ontmoet en nader kennis gemaakt met huisgenoot Olivia (18 uit Duitsland). Gabriella verblijft in een gastgezin twee straten verder (18 uit New-Mexico), en Verena (20 uit Oostenrijk); Een geluk dat we er nog jong uitzien …

In de namiddag zijn er activiteiten als Salsa dansen, chocolade maken, … maar daar kan ik nu nog niet aan deelnemen daar ik les heb.
Woensdag weet ik meer over mijn project.

In het weekend zijn er excursies, maar de meeste zaken zitten in ons reisprogramma.

Dat is het ongeveer, zijn jullie weer bij.

En nu genoeg computer!
Alles gaat hier goed en ga nu doen waarvoor ik gekomen ben: desconnecteren :-)

Tot…

Lin

Silvie en co

Klinkt allemaal heel spannend en leuk tegelijk! Super dat we via deze weg een beetje kunnen mee volgen.
Veel groetjes van ons allemaal!

Soraya

Zo leuk om te lezen! Genieten maar daar! X

marijke

amai zo fijn allemaal en leuk dat alles dicht bij elkaar ligt. wel grappig van uw 5 sterren ho(s)tel.... nu kan het genieten beginnen
dikke knuffel van ons.